Zoznam zmlúv

V zozname mojich zmlúv mi chýbajú niektoré zmluvy. Čo mám spraviť?
Ak ste poistníkom na chýbajúcich zmluvách, prosím, skontrolujte si, či zmluvy nie sú v časti „Neaktívne zmluvy“. Ak ani tam nie sú, kontaktujte MetLife emailom alebo telefonicky a uveďte Vaše identifikačné údaje a čísla chýbajúcich zmlúv.

Môžem vidieť pod mojím účtom aj zmluvy iného poistníka, napríklad manželky?
Nie, pod svojím účtom môžete vidieť iba svoje zmluvy. Iný poistník sa musí sám zaregistrovať na Zákazníckej zóne MetLife ak chce vidieť svoje zmluvy.

„Zmizli“ mi zmluvy zo Zákazníckej zóny. Čo mám spraviť?
Pravdepodobne sa zmenili niektoré údaje, potrebné pre správne priradenie Vašich zmlúv a zobrazenie v Zákazníckej zóne. Skontrolujte si správnosť Vášho mena a priezviska v nastavení Zákazníckej zóny a zmeňte si ho podľa toho, ako ste zmenu nahlásili do poisťovne MetLife. Ak ste napríklad zmenili stav a aj svoje priezvisko, pričom zmena Vášho priezviska bola v poisťovni MetLife spracovaná, avšak v profile Zákazníckej zóny ste zmenu priezviska neuskutočnili, poistné zmluvy so zmeneným priezviskom vo Vašej Zákazníckej zóne neuvidíte. Je preto potrebné rovnako zmeniť aj Vaše priezvisko nastavené v Zákazníckej zóne. V pravom hornom rohu obrazovky nájdete možnosť zmeniť si Vaše priezvisko prípadne aj meno v záložke „Profil“. Počkajte asi 2-3 hodiny a ak sa ani potom zmluvy neobjavia, kontaktujte poisťovňu MetLife pomocou správy a uveďte Vaše identifikačné údaje a čísla chýbajúcich zmlúv.