Prihlásenie

Neviem sa prihlásiť. Čo mám urobiť?
Skontrolujte správnosť emailovej adresy = prihlasovacieho mena a overte si, či určite používate správne heslo. Je možné, že ste si v nedávnej dobe zmenili heslo a zabudli ste si ho poznačiť.

Neviem sa prihlásiť a mám správne prihlasovacie meno aj heslo, čo s tým?
Pravdepodobne zadávate neplatné heslo. Kliknite na tlačidlo „Zabudnuté heslo?“ pre obnovu hesla. Na emailovú adresu, pod ktorou ste sa prihlásili, Vám bude zaslaný link. Po jeho potvrdení Vám Zákaznícka zóna umožní zadať svoje nové heslo.

Požiadal som o nové heslo pomocou tlačidla „Zabudnuté heslo?“, ale neprišiel mi email.
Skúste si skontrolovať aj záložku SPAM. Niektoré emailové servery dávajú neznáme emaily do SPAM záložky. Ak ani tam nenájdete obnovovací email, je potrebné opäť požiadať o možnosť zmeniť si heslo pomocou tlačidla „Zabudnuté heslo?“. Je tiež možné, že ste pri prihlasovaní nezadali správne Vašu prihlasovaciu emailovú adresu.

Môžem Zákaznícku zónu používať naraz na viacerých počítačoch/zariadeniach?
Áno. Zákaznícku zónu môžete používať naraz na viacerých zariadeniach, ale iba na jednom v jednom čase. Z druhého zariadenia budete automaticky odhlásený/á.

Zapamätá si Zákaznícka zóna MetLife moje heslo?
Nie. Bezpečnostné pravidlá neumožňujú zapamätanie si prihlasovacieho hesla. Heslo musíte zadať vždy pri prihlásení do Zákazníckej zóny.

Môžem mať v druhom okne alebo záložke prihláseného iného používateľa?
Nie, na jednom počítači môže byť používateľ prihlásený len raz. Po prihlásení sa nového používateľa do Zákazníckej zóny sa automaticky odhlási pôvodne prihlásený používateľ, respektíve sa zmení pôvodne prihlásený používateľ na novo prihláseného.