Prihlásenie

Neviem sa prihlásiť. Čo mám urobiť?
Skontrolujte správnosť emailovej adresy = prihlasovacieho mena a overte si, či určite používate správne heslo. Je možné, že ste si v nedávnej dobe zmenili heslo a zabudli ste si ho poznačiť.

Neviem sa prihlásiť a mám správne prihlasovacie meno aj heslo, čo s tým?
Pravdepodobne zadávate neplatné heslo. Kliknite na tlačidlo „Zabudnuté heslo?“ pre obnovu hesla. Na emailovú adresu, pod ktorou ste sa prihlásili, Vám bude zaslaný link. Po jeho potvrdení Vám Zákaznícka zóna umožní zadať svoje nové heslo.

Požiadal som o nové heslo pomocou tlačidla „Zabudnuté heslo?“, ale neprišiel mi email.
Skúste si skontrolovať aj záložku SPAM. Niektoré emailové servery dávajú neznáme emaily do SPAM záložky. Ak ani tam nenájdete obnovovací email, je potrebné opäť požiadať o možnosť zmeniť si heslo pomocou tlačidla „Zabudnuté heslo?“. Je tiež možné, že ste pri prihlasovaní nezadali správne Vašu prihlasovaciu emailovú adresu.

Môžem Zákaznícku zónu používať naraz na viacerých počítačoch/zariadeniach?
Áno. Zákaznícku zónu môžete používať naraz na viacerých zariadeniach, ale iba na jednom v jednom čase. Z druhého zariadenia budete automaticky odhlásený/á.

Zapamätá si Zákaznícka zóna MetLife moje heslo?
Nie. Bezpečnostné pravidlá neumožňujú zapamätanie si prihlasovacieho hesla. Heslo musíte zadať vždy pri prihlásení do Zákazníckej zóny.

Môžem mať v druhom okne alebo záložke prihláseného iného používateľa?
Nie, na jednom počítači môže byť používateľ prihlásený len raz. Po prihlásení sa nového používateľa do Zákazníckej zóny sa automaticky odhlási pôvodne prihlásený používateľ, respektíve sa zmení pôvodne prihlásený používateľ na novo prihláseného.

Nemôžem sa prihlásiť do Zákazníckej zóny aj keď zadávam správne prihlasovacie údaje. Ako mám postupovať?
Je možné, že zadávate neplatné heslo. Kliknite na tlačidlo „Zabudnuté heslo“ pre jeho obnovenie. Na e-mailovú adresu, ktorá bola použitá na registráciu, Vám bude zaslaný odkaz na stránku pre nastavenie nového hesla.

Požiadal som o nové heslo pomocou tlačidla „Zabudnuté heslo“, ale neprišiel mi e-mail s odkazom na nastavenie nového hesla.
Skúste e-mail vyhľadať vo svojej e-mailovej schránke pomocou slova "metlife" (niekedy sa správa nachádza v inom priečinku ako Doručená pošta). Ak ani tak e-mail nenájdete, je možné, že ste nezadali správnu e-mailovú adresu.

Nepamätám si e-mailovú adresu, ktorú som použil/a pri registrácii do Zákazníckej zóny. Ako mám postupovať?
Kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 259 363 111, kde s Vami e-mailovú adresu použitú pri registrácii overíme.