Správa profilu a účtu Zákazníckej zóny

Môžem si zmeniť email alebo telefónne číslo, ktoré som použil(a) pri registrácii?
Áno, obidva údaje si môžete kedykoľvek zmeniť cez „Môj profil“. Nový údaj sa potvrdzuje rovnako ako pri registrácii, zaslaním špeciálneho kódu emailom/SMS správou. Až po potvrdení zmeny týmto kódom je zmena akceptovaná.

Môžem si zmeniť meno a priezvisko, ktoré som použil(a) pri registrácii?
Áno, meno a priezvisko si môžete zmeniť kedykoľvek v časti „Profil“. Nezabudnite však, že Vaše údaje sú použité na správne priradenie Vašich zmlúv. Ak si zmeníte meno alebo priezvisko na iné, ako je uvedené na aktuálnych zmluvách registrovaných v poisťovni MetLife, nebudete vidieť svoje zmluvy v zozname zmlúv v Zákazníckej zóne.

Môžem si zmeniť rodné číslo, ktoré som použil(a) pri registrácii?
Nie, rodné číslo si nemôžete zmeniť. Ak sa zmenil poistník na zmluve, poistná zmluva už patrí inému poistníkovi. To znamená, že v Zákazníckej zóne pôvodného poistníka sa zmluva už nebude zobrazovať. Ak nový poistník už je registrovaný užívateľ Zákazníckej zóny, uvidí zmluvu vo svojej Zákazníckej zóne. V prípade, že nový poistník ešte nie je zaregistrovaný, je potrebné aby sa aj on zaregistroval a nový poistník takúto zmluvu, ako aj všetky ostatné svoje zmluvy, uvidí vo svojej Zákazníckej zóne.

Zmenil(a) som priezvisko, čo mám nastaviť v Zákazníckej zóne?
Skontrolujte si správnosť Vášho mena a priezviska v nastavení Zákazníckej zóny a zmeňte si ho podľa toho, ako ste zmenu nahlásili do poisťovne MetLife. Ak ste napríklad zmenili stav a aj svoje priezvisko, pričom zmena Vášho priezviska bola v poisťovni MetLife spracovaná, avšak v profile Zákazníckej zóny ste zmenu priezviska neuskutočnili, poistné zmluvy so zmeneným priezviskom vo Vašej Zákazníckej zóne neuvidíte. Je preto potrebné rovnako zmeniť aj Vaše priezvisko nastavené v Zákazníckej zóne. V pravom hornom rohu obrazovky nájdete možnosť zmeniť si Vaše priezvisko prípadne aj meno v záložke „Profil“. Počkajte asi 2-3 hodiny a ak sa ani potom zmluvy neobjavia, kontaktujte poisťovňu MetLife pomocou správy a uveďte Vaše identifikačné údaje a čísla chýbajúcich zmlúv.